När datorn krånglar

Jag bara avskyr när datorn inte gör som den ska.  Det gäller både hemma och på jobbet! Jag är såpass beroende av min dator både i arbetet och när det kommer till mitt vardagsliv. Tror det är ganska många som är det, vi har ju nästan hela våra liv instoppade i en dator och i våra telefoner. Kanske inte det bästa, men det är ju så i vår tekniska värld vi lever i !

Om datorn krånglar, så är det skönt att ha någon som kan hjälpa till med det, en form av datorsupport. Jag har en jag tycker är bra, läs mer här supporten.se

De hjälper både företag och privatpersoner, vilket gör att jag anlitar dem till båda delar om det krånglar! De har dessutom support dygnet runt, vilket jag uppskattar, då jag ibland jobbar sent och ibland mitt i natten, och det är givetvis just dom gångerna det gärna krånglar.

Så har ni problem med era datorer, se till att skaffa en support som gör nytta och det hela tiden!

datorkrångel

Leave a comment