Januari

Hej på er!

Så var det då januari igen! Men snart februari så sätt! Rätt skönt att det går åt rätt håll nu, jag längtar efter våren nu, det är så tungt när det är mörkt ute! Det har dock snöat en del, och det gör det ljusare, men bra mycket trevligare med vår och sommar. Jag vill åka till Paris i vår, det är mysigt. Paris är särskilt fint just på våren tycker jag, då allt börjar grönska och man kan sätta sig på en uteservering och bara mysa. Ta ett glas champagne och njuta av livet så att säga.

Jag är tillbaka på jobbet i full fart med och det går bra, även om man nu börjar längta efter semester, haha. Men det är ju ett bra tag kvar tills dess, men man kan ju få börja planera och drömma lite om det iaf!

Jag ska se om jag kan uppdatera bloggen med lite ekonomi-frågor framöver, har blivit en del privata inlägg bara det senaste 🙂

vår

Leave a comment